12.03.2014, 14:14
Da bin ich beim letzten Mal auch drauf reingefallen. Ich meine irgendwo gelesen zu haben, dass der Betrag bereits kurz nach der Buchung belastet wird. Aber als nach zwei Monaten, nachdem ich bei Travelodge gebucht hatte, immer noch nichts vom Kreditkartenkonto runter war, habe ich die „Jungs“ mal angemailt. Als Antwort kam dann :
Thank you for your recent email.
I am sorry to learn of the confusion due to no payment being taken for this booking.
Due to the payment method on this booking I can confirm that payment will have to be made when you arrive at the hotel. This payment can be made via cash or card.
I hope this has helped.
Also, bezahlt wird beim einchecken im Hotel, und danach wird die Kreditkarte belastet.
Thank you for your recent email.
I am sorry to learn of the confusion due to no payment being taken for this booking.
Due to the payment method on this booking I can confirm that payment will have to be made when you arrive at the hotel. This payment can be made via cash or card.
I hope this has helped.
Also, bezahlt wird beim einchecken im Hotel, und danach wird die Kreditkarte belastet.